Rabu, 9 November 2011

sekejap je

waktu berlalu begitu pantas sekali..hujan,ribut,angin kencang dan ombak membadai pantai....hehehe takde kena mengena pon ape yg aku nak cter nie...hahhaha

masa itu emas...kalau berniaga seminit bagaikan seringgit,itu boss aku yg cakap..aku dah dekat 6 bulan part time ngan die..macam2 ilmu berniaga aku dapat..hahhaha tempat aku praktikal pon same jugak,ilmu aku dapt lebih daripada aku belajar..sebab pegawai yg bernama En mohd khaleel nie larh yg banyak ajar aku dan menolong aku,die tak pernah m'geluh dan tak lupa jugak kepada ketua pegawai unit teknologi maklumat Pn samasiah saron...hahhaha die the best boss,tak cerewet,sempoi dan sporting...ehhh lupa lagi,nie die penolong pegawai teknologi maklumat...jeng..jeng...En redzuan azid,die agak tegas sikit,straight forward,kadang2 ok kadang2 tak dan die selalu jiwa kacau...hahahha ini btol2 tau,al-maklumlah masih single tapi die pon banyak bagi aku ilmu programing (aku yg curi2 tengok die wat keje) nie...hahahhaha

kepada kawan2 ku di restoran western food Ayeem Burger....pas jie dik mie nak berhenti sebab dik mie ade satu lagi sem kat sane...hahahaha kepada adi,abg jas,yus,ika,minah,kak su dan boss abg ayeem....aku sangat bahagia,sakit jiwa,sakit otak,sakit gusi,sakit paru2,seronak,selalu gelak (tak kira suasana kcuali sedih),dan korang suka tolong aku waktu aku susah...aku syang korang dan jasa2 korang tak kan aku lupa...abg jas,yus & adi,aku seronok ngan korang sebab korang selalu lyan lawak bodoh aku yg sememangnye bodoh (memey la)...hahhahhaaha kite g shisha,lepak ampang jumpa kawan2 aku yg gila2 pon korang boley masuk...korang the best2 friend,aku sayang korang...masa berlalu begitu pantas,sedih je rasa nak tinggalkan korang,rasa sayang je...tanpa korang aku,aku dah tersungkur ditepi jalan...korang memang best...kalau puji korang smpai tahun depan pon tak abis...haahahhahaha korang memang best.....


kawan sejati ibarat isi dengan kuku


kawan makan kawan ibarat gigi dengan lidah


kawan yang tak serupa kawan ibarat rambut dengan bulu kaki. 


tapi gua ibarat misai dengan janggut. gua tak suka gua cukur




Tiada ulasan:

Catat Ulasan

waktu kecil

waktu kecil

Anda juga boleh merasai :-)